Contact

Contact 2017-11-23T08:51:25+00:00

Direct Contact

Of u nu advies op maat wilt of dat u storing wilt melden. Wij staan voor u klaar.

+31 (0) 88 60 50 700 (op werkdagen van 09:00-18:00 uur)

Stuur ons buiten werktijden een e-mail voor dringende vragen of storingsmeldingen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

info@greenflux.nl

Postadres

Postbus 95001
1090 HA Amsterdam
Nederland

Bezoekadres

Mauritskade 64
1092 AD Amsterdam
Nederland

Contact formulier

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik met mijn GreenFlux-pas laden via Fastned? 2017-11-23T12:50:09+00:00
  1. Download de Fastned-app via je app store
  2. Koppel je GreenFlux-pas door het invoeren van je GreenFlux-pasnummer
  3. Start je laadsessie met één klik!
Heb ik een pincode nodig voor de laadpas? 2017-11-23T10:36:27+00:00

Nee, onze laadpassen werken zonder pincode

Ik wil meer weten over de Renault-actie 2017-11-28T13:47:47+00:00

Bij aanschaf van een elektrische Renault ontvangt u een GreenFlux-laadpas met een tegoed van 20.000 km of een vergoeding bij het aanschaffen van een laadpaal via GreenFlux. In het laadpakket zit een GreenFlux laadpas waarmee 20.000 kilometer gratis kan worden geladen bij alle publieke laadpunten in Nederland. Dit is inclusief semi-snelladers en snelladers. Meer weten? Klik hier.

Wat is ‘verrekenen’? 2017-11-15T15:31:20+00:00

Op onze Verreken-pagina leest u alles hierover

Ik wil mijn pas activeren. Hoe kan ik dit doen? 2017-10-26T09:23:59+00:00
Hoe kan het dat ik laadsessies mis in mijn laadpas-overzicht? 2017-11-28T13:34:28+00:00

Wij laten alleen realtime sessies zien die gemaakt zijn bij laadpunten binnen het GreenFlux netwerk. Laadsessies bij laadpunten van andere operators worden pas getoond wanneer deze, door de betreffende operator, naar GreenFlux worden doorgestuurd. Dit gebeurd maandelijks en in enkele gevallen per kwartaal.

Een laadpaal leasen, hoe werkt dat? 2017-11-29T07:58:40+00:00
Wanneer ontvang ik mijn rekening? En wanneer wordt er afgeschreven? 2017-11-22T14:41:17+00:00

U ontvangt uw rekening een maand na ieder kwartaal. Na ontvangst van uw rekening zal er binnen 7 werkdagen worden afgeschreven.

Hoe kan ik het e-mailadres wijzigen, waarnaar de facturen worden verzonden? 2017-11-15T15:29:16+00:00

U kunt dit eenvoudig doorgeven via info@greenflux.nl. Vermeld in uw mail het oude en het nieuwe mailadres en uw laadpasnummer en/of laadpaal-ID.

Wat moet ik doen wanneer een openbare laadpaal niet werkt? 2017-11-28T13:35:29+00:00

Wij adviseren u dan om contact op te nemen met de provider van die laadpaal. De contactgegevens kunt u vinden op de zijkant van de laadpaal. Mocht u de provider niet kunnen bereiken, neemt u dan gerust contact met ons op. Dan bekijken we wat we voor u kunnen betekenen. Let wel dat wij geen service kunnen verlenen op laadpalen van andere providers.

Ik ga verhuizen. Hoe kan ik dit doorgeven? 2017-11-15T15:29:54+00:00

U kunt uw verhuizing doorgeven via info@greenflux.nl. Vermeld in uw mail uw oude en nieuwe adres en uw laadpasnummer en/of laadpaal-ID.

Wat betekenen de gekleurde LED-lampjes op de laadpaal? 2017-11-22T14:39:00+00:00

Hebben jullie een app? 2017-10-26T09:19:01+00:00

Onze app is nog in ontwikkeling. Zodra de app beschikbaar is wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

Hoe kan ik mijn laadpaal terugverdienen? 2017-11-28T13:36:33+00:00

GreenFlux biedt u de mogelijkheid om laadtransacties die op uw laadpunt(en) plaatsvinden te verrekenen. Dat houdt in dat u geld kunt vragen voor het gebruik van uw laadpunten en u hierdoor de investering in uw laadpunt (gedeeltelijk) kunt terugverdienen.

Middels dit formulier kunt u GreenFlux de verrekening van uw laadpunt(en) voor elektrische voertuigen laten verzorgen.

Hoe kan ik mijn transacties inzien? 2017-11-28T13:37:06+00:00

U kunt eenvoudig uw transacties inzien via Mijn GreenFlux. Toegang kunt u aanvragen via info@greenflux.nl. Vermeld in de mail uw laadpasnummer en/of uw laadpaal-ID.

Kan ik met mijn GreenFlux pas ook in de rest van Europa laden? 2017-10-26T08:25:09+00:00
Ik heb al een laadpaal en wil graag gebruik maken van ‘verrekenen’. Kan dit? 2017-11-28T13:39:07+00:00

Ja dat kan. Wij werken hiervoor samen met een aantal partijen. Informeer via info@greenflux.nl naar de mogelijkheden.

Kan ik een extra laadpas aanschaffen? 2017-11-28T13:40:10+00:00

Dat kan. U kunt via dit formulier een extra laadpas aanschaffen.  Voor een extra laadpas wordt eenmalig 10,- euro in rekening gebracht en vervolgens maandelijks 2,50 euro.

Ik ben mijn laadpas kwijt. Wat moet ik doen? 2017-11-28T13:41:30+00:00

Dat is vervelend. Het is belangrijk dat u zo snel mogelijk contact opneemt met onze klantenservice, zodat we de verloren pas voor u kunnen blokkeren. We zullen u dan een nieuwe pas toesturen.

Kan ik ook alleen een laadpas aanschaffen? 2017-10-26T08:03:39+00:00

Ja, dat kan. Er zijn verschillende mogelijkheden.

Waar vind ik jullie oplaadpunten? 2017-11-28T13:46:12+00:00

Via deze link vindt u een handig overzicht met alle oplaadpunten in Nederland.

Wat is smart charging? 2017-11-23T10:42:32+00:00

Smart charging maakt elektrisch laden nóg slimmer. Zonder dat elektrische rijders er last van hebben, wordt de beperkt beschikbare laadcapaciteit slim verdeeld over de aanwezige laadpalen. Als u twee of meer elektrische voertuigen met veel vermogen wilt opladen, is de capaciteit van uw aansluiting of installatie vaak niet meer toereikend en moet de aansluiting worden verzwaard. Smart charging betekent dat het beschikbare vermogen slim over de laadpalen verdeeld wordt, daarom is het niet nodig om te investeren in grotere aansluitingen. Lees hier meer over smart charging.

Wat zijn jullie laadtarieven? 2017-11-15T15:42:11+00:00

De tarieven voor openbare laadpalen worden bepaald door de operator van de betreffende paal. Uitgebreide informatie hierover vindt u op onze Tarieven-pagina

Een oplossing
voor uw bedrijf?

Wij bieden deze op maat.

Stuur een bericht!

SAMEN DUURZAAM